Мета: формувати знання про Б. Хмельницького, як державного діяча, дипломата, полководця; його соратників; розвивати вміння самостійно визначати роль людського фактора в історії; виховувати інтерес до історичного минулого,
Тип: узагальнення та систематизація знань
Метод: Бесіда, презентація, повідомлення,
Хід уроку
1) організація класу
2) повідомлення теми, плану
Епіграф: Будь славен вовік -
О муже ізбрране,
Вольності отче
Герою Богдане
(Г. Сковорода)
Нікого так не любили й не звеличували, водночас його проклинали й засуджували, кажуть, що саме великим людям може судитися чи то велика любов, чи то велика ненависть. Безперечно, такою людиною був славетний гетьман України - Богдан Хмельницький.
1 група - проект Б. Хмельницького
2 група - Максим Кривоніс
3 група - Ярема Вишневецький
4 група - Адам Кисіль
Повідомлення: Павло Тетеря, Тимош Хмельницький, Іван Богун, Михайло Кричевський, Іван Сіркоко, Іван Нечай.
5. Підсумок уроку
Скласти твір - мініатюру "Місцн Б. Хмельницького в історії українського народу"
6. Д/З с. 146 документ 5,6,3
Страницы
- Головна
- Про мене
- Проектні роботи учнів
- Гурток " Пошуковець"
- Історія України 7 клас
- Історія України 8 клас
- Історія України 9 клас
- Історія України 10 клас
- Історія України 11 клас
- Всесвітня історія 7 клас
- Всесвітня історія 8 клас
- Всесвітня історія 9 клас
- Всесвітня історія 10 клас
- Всесвітня історія 11 клас
- Географія 6 клас
- Географія 7 клас
- Географія 8 клас
- Географія 9 клас
- Географія 10 клас
- Географія 11 клас
- Мої уроки
- Трофименко Богдан, iсторiя
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий